woensdag 5 december 2007

Glamour

2 opmerkingen:

Patricia van der Lee zei

Ik vind dat je er bij de eerste twee foto's het best in bent geslaagd om sfeer te creƫeren, maar ik denk dat Chanel bij de eerste foto zou klagen dat het merk niet duidelijk genoeg in beeld is, mede door de zware achtergrond. Bij de tweede zou ik voor een lager standpunt hebben gekozen, zodat het produkt groter lijkt. De derde foto doet me niet zoveel.
Ik vraag me wel af of je cosmetica zo op een doeltreffende manier onder de aandacht brengt. Een gelakte nagel of gestifte lippen maken een vrouw toch hebberiger.

Mick Otten zei

Ik ga voor de 3e foto. De uitlichting spreekt me daar in aan. Wat zijn die 2 ringen bovenaan? Hadden er uit gemogen.
Vind de andere 2 tamelijk donker en de Chanel produkten vallen wat weg. I.k.v. commentaar van Patricia: je moet weten wat er in de verpakking zit. De foto geeft dat niet aan.